ترفندهای اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام که باید در سال ۲۰۲۲ بدانید

اینستاگرام از زمانی که در سال 2010 راه اندازی شد، از یک اپلیکیشن ساده برای اشتراک گذاری عکس به ابزاری ضروری برای رشد کسب و کار و بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

با بیش از یک میلیارد نفر که هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند، استفاده از دسترسی اینستاگرام برای تجارت یک استراتژی ضروری برای موفقیت است.

با این حال، ماهیت دائماً در حال تحول شبکه ه‌های اجتماعی و روندهای سریع آن می‌تواند برای بسیاری طاقت‌فرسا باشدکه هم کاربران و هم بازاریاب‌ها را در ذهن ما نگه می‌دارد.

به همین دلیل است که ما در پازل راهنمایی برای به‌روز نگه‌داشتن همه بازاریابان، برندها و سازندگان محتوا در شبکه ‌های اجتماعی فعلی و مشتاق با روندهای پیش‌بینی‌شده اینستاگرام در سال 2022 تهیه کرده‌ایم تا به موفقیت شما در این پلتفرم همیشه در حال تحول کمک کنیم.

۵ ترند برتر اینستاگرام در سال 2022

Reels

امروزه مردم انتظار اطلاعات سریع و قابل هضم را دارند. بر این اساس، اینستاگرام Reelsرا معرفی کرده است: یک گزینه محتوای ویدیویی کوتاه که به کاربران امکان می دهد ویدیوهای حداکثر 60 ثانیه ای را پست کنند. این ویدیوها به شدت توسط الگوریتم اینستاگرام برای رقابت مستقیم با موفقیت عظیم  TikTok در تولید محتوای ویدیویی مختصر تحت فشار قرار می‌گیرند.

در نتیجه، هر دو پلتفرم نقش کلیدی در گسترش دامنه کسب و کار شما و ایجاد جامعه شما دارند. ارسال مداوم Reels با کیفیت بالا و مرتبط که جایگاه شما را هدف قرار می‌دهند، یک تاکتیک عالی برای جذب مخاطبان مورد نظر شما از طریق محتوای پیشنهادی فید اینستاگرام و صفحه explore شخصی کاربران است.

مانند پست‌های شبکه‌ای اینستاگرام معمولی،  Reels همچنین دید و دسترسی بالقوه‌تری را برای سازندگان فراهم می‌کند. سازندگان می‌توانند از حداکثر 30 هشتگ در محدوده 2000 کاراکتر در هر عنوان استفاده کنند، در مقابل محدودیت محدودتر 100 کاراکتری TikTok در هر پست.

برای راهنمای دقیق تر در مورد Reels  اینستاگرام، این وبلاگ تیم پازل را بررسی کنید.

کنشگری عمومی:

از آنجایی که Millennials و  Gen Z (نسل های جدید) که هر دو علاقه مند به عدالت اجتماعی هستند ,بر چشم انداز شبکه های اجتماعی تسلط دارند، شایسته است که این نسل های دیجیتال اکنون فعالیت های آنلاین را به ارمغان بیاورند. پس از چند سال سخت که نابرابری‌های اجتماعی مکرر با جوامع حاشیه‌نشین را روشن کرده است، بسیاری از برندها از این فرصت استفاده کرده‌اند تا حمایت و ارزش‌های خود را در فضای اجتماعی تفرقه‌انگیز بیان کنند.

با «لغو» و «بایکوت» شرکت‌ها به دلیل رایج شدن باورهای سیاسی-اجتماعی بحث‌برانگیزشان، بسیاری از سازمان‌ها اهمیت استفاده از پلتفرم و نفوذ خود را برای نشان دادن حمایت  خود از برخی جنبش‌های اجتماعی یا سازمان‌های خیریه دریافته‌اند.

ابتکارات اجتماعی همچنین شامل اجرای برنامه ها و ابتکارات جدید برای نشان دادن حمایت خود از اعضای خود در شرکت است که تحت تأثیر مسائل اجتماعی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند

کاربران می توانند با انتشار مجدد محتوای اینستاگرام مربوط به مسائل اجتماعی، حمایت خود را از دلایل آنلاین نشان دهند. این امر سبب و انتظار جدیدی را برای برندها به وجود می آورد تا در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند.

بسیاری از مصرف کنندگان جوان تر مشتاق یافتن، دنبال کردن و خرید منحصراً با مارک هایی هستند که در مواقع بی عدالتی پر سر و صدا هستند و در سیاست های خود شفاف هستند، زیرا این امر با ارزش های شخصی آنها مرتبط است.

اگر به عنوان یک برند از یک جنبش حمایت می‌کنید یا به هر موسسه خیریه‌ای کمک می‌کنید، خجالت نکشید که آن را به فالوورهای خود اطلاع دهید – نشان دهید که طرفدار چه چیزی هستید و شاهد افزایش سرسام آور تعاملات خود باشید!

اینفلوئنسر مارکتینگ:

در گزارش ترند 2022 اینستاگرام نشان داده شد که 80 درصد از Gen Z معتقدند که سازندگان محتوا / اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی نسبت به افراد مشهور معمولی تأثیر بیشتری بر جامعه و فرهنگ دارند. علاوه بر این، پیش‌بینی‌ها بیان می‌کنند که 72.5 درصد از بازاریابان در ایالات متحده احتمالاً امسال از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده خواهند کرد. اما اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا در حال حاضر اینقدر مهم است؟

به بیان ساده، اینفلوئنسر مارکتینگ شامل مشارکت برند با سازندگان محتوای شبکه  ‌های اجتماعی است که معمولاً دنباله‌روی مستقر و درگیر دارند که در آن اینفلوئنسر برند و/یا محصولات و خدمات آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کند.

این شکل از بازاریابی به موازات مفهوم تأیید افراد مشهور است. با این حال، اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار بیشتر بر میزان اعتمادی است که سازندگان از طریق و با پیروی از خود به دست آورده اند. آنها نسبت به سلبریتی های  مطرح به دلیل سطح شهرت کمتری که دارند، ارتباط بیشتری دارند، که معمولاً تنها با تلاش خود به آن دست می یابند و باعث می شود مخاطبان به آنها اعتماد کنند.

انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب برای برند شما که به طور دقیق نشان دهنده سبک و مشتریان شما باشد، نقشی حیاتی در موفقیت استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ شما دارد. هنگامی که به این هدف دست یابید، فالوورهای اینفلوئنسر به احتمال زیاد به مجموعه محصولات یا خدمات شما علاقه نشان می دهند، زیرا تأییدیه ای از سازنده ای دریافت می کنند که با علایق آنها مطابقت دارد.

نمایش شخصیت برند

اشتراک‌گذاری تصاویر زیبایی‌شناختی و باکیفیت عالی است، اما اگر بیش از حد عملکردی داشته باشید، ممکن است همانطور که رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای به بستری برای شروع گفتگو و ایجاد حس اجتماعی تبدیل شوند، شبکه ‌های اجتماعی برند شما یکنواخت و غیر جالب به نظر برسند.

اینستاگرام با این تغییرات غریبه نیست و حساب برند شما باید آنها را منعکس کند. اصیل باشید و بگذارید شخصیت شما بدرخشد! چه از طریق لحن نوشته‌هایتان باشد، چه از طریق میم‌های گاه به گاه، ایجاد محتوای مرتبط و غیر تجاری، پرسش‌ها و پاسخ‌های استوری اینستاگرام، یا حتی داشتن یکی از اعضای تیمتان در لایو اینستاگرام – راه‌های بی‌پایانی برای نمایش شخصیت برند شما وجود دارد.

به همین ترتیب، از تبلیغات مداوم و تکراری محصولات/خدمات خود اجتناب کنید و بیشتر محتوای خود را سرگرم کننده، هیجان انگیز یا آموزشی کنید تا “فروش”. این باعث می شود که کاربران از تعامل خارج شوند و به همین دلیل است که ما به قانون 80/20 بازاریابی محتوا اعتقاد داریم.

وقتی نوبت به تولید محتوا برای مشتریانمان می رسد، در پازل، هدف ما تولید 80 درصد محتوای آموزشی و سرگرم کننده است، در حالی که تنها 20 درصد آن تبلیغاتی است.

کاروسل های اینستاگرام برای افزایش تعامل:

هر برند و خالقی به دنبال تعامل بالایی با محتوای خود است، اما اغلب انجام آن به طور مداوم دشوار است. خوشبختانه، پست های کاروسل ممکن است راهی برای افزایش تعامل فراهم کنند.

کاروسل ها که اساساً یک ویژگی کشیدن انگشت هستند که به کاربران امکان می دهد تا حداکثر 10 عکس یا ویدیو را به طور همزمان ارسال کنند، بالاترین میانگین نرخ تعامل در اینستاگرام را دارند که نزدیک به 2٪ است در حالی که این نرخ تقریباً 1.7٪ برای تصاویر و 1.45٪ برای فیلم ها می باشد.

این افزایش تعامل به دلیل جذاب‌تر بودن کاروسل ها برای بینندگان است، زیرا به آنها انگیزه طبیعی برای ماندن در پست شما برای مدت زمان طولانی‌تری می‌دهد، زیرا از آنها می‌خواهید برای مشاهده کل پست در کاروسل حرکت کنند.

در اینستاگرام، تعامل صرفاً شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و دنبال‌کردن‌ها نمی‌شود، تعامل حتی شامل کشیدن انگشت روی تمام تصاویر و/یا ویدیوهایی است که گنجانده شده‌اند که سپس می‌تواند جایگاه شما را در الگوریتم اینستاگرام افزایش دهد.

کاروسل ها همچنین با اجازه دادن به کاربران برای “کشیدن انگشت برای کسب اطلاعات بیشتر”، نمایش زوایای مختلف محصول، و نمایش عکس های متعدد از یک رویداد بدون ارسال چندین پست جداگانه از محتوای مشابه، راه موثری برای جامع تر کردن محتوای آموزنده هستند.

نتیجه

در حالی که اینستاگرام و روندهای موجود در آن به دلیل ماهیت دائمی در حال تحول آن می‌تواند ترسناک به نظر برسد، سال 2022 شروعی هیجان‌انگیز در دنیای رسانه‌های اجتماعی دارد. خوشبختانه، تیم دیجیتال پازل اینجاست تا به برندهایی که نیاز به راهنمایی دارند کمک کند.

با تخصص در استراتژی دیجیتال و بازاریابی، تیم تحقیقاتی و بازاریابی ما به شما کمک می کند تا کشف کنید که چه پلتفرم هایی برای کمک به تولید یک کمپین بازاریابی بسیار موفق برای برند شما بهترین کاربرد را دارند. برای شروع مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.