بازاریابی شبکه های اجتماعی

چرا باید از Reels اینستاگرام استفاده کنید؟

عملکرد Reels در اینستاگرام فرصت جدیدی را برای مشاغلی که از پلتفرم شبکه های اجتماعی استفاده می کنند باز کرده است. Reels اینستاگرام ویدیوهایی هستند که می‌توانند تا 60 ثانیه طول بکشند و می‌توانند در صفحه نمایه یک حساب کاربری پیدا شوند.

Reels اینستاگرام فرصتی برای اشتراک‌گذاری محتوای خلاقانه در قالبی جذاب و بسیار شیک ارائه می‌دهند. اگرچه یک Reel از پروفایل یک حساب پست می‌شود، اما احتمال اینکه بیشتر از تصاویر در صفحهexplore جایی که محتوای توصیه‌شده در اینستاگرام ظاهر می‌شود، دیده شود ، بیشتر است.

این محتوای پیشنهادی می‌تواند مشتریان را با اکانت ‌های جدید آشنا کند، بنابراین دسترسی پروفایل ها را افزایش می‌دهد.

در ادامه عمیق‌تر به ویژگی explore اینستاگرام و نحوه تماشای Reels توسط بینندگان خواهیم پرداخت.

explore :

Explore Page جنبه کلیدی موفقیت Reels است. میانگین نرخ تعامل در اینستاگرام بسته به صنعت متفاوت است اما در محدوده 1 تا 3 درصد قرار دارد. explore فرصتی باورنکردنی برای گسترش مخاطبان و افزایش تعامل را ارائه می دهد.

آمار صفحه explore  نشان می دهد  200 میلیون کاربر روزانه به این صفحه در اینستاگرام نگاه می کنند و نیمی از کاربران اینستاگرام هر ماه از آن بازدید می کنند. بنابراین ارزش آن برای هر کسب‌وکاری که از اینستاگرام استفاده می‌کند واضح است: هرچه افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، احتمال بیشتری برای تعامل با آن دارند.

افزایش مشارکت:

اینستاگرام تقریباً ده سال پیش ویژگی ویدیویی را راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان می‌داد ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را در پروفایل خود پست کنند. اگرچه تصور می‌شود که reels  همانند ویدیو ها هستند، اما در واقع ابزار بسیار متفاوتی هستند .

داده ها نشان می دهد که reels بسیار سودمندتر از ویدیوهای استاندارد هستند، به ویژه با پروفایل هایی که مخاطبان مشخصی دارند. استفاده از reels اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه و استراتژیک برای کمک به تقویت محتوای شما و عملکرد آن در پلتفرم بسیار رقابتی است.

ماندن در صدر ترند ها:

عملکرد Reels نمونه دیگری از این است که چگونه به روز بودن ترندها در حوزه شبکه های اجتماعی می تواند برای استراتژی بازاریابی بسیار مفید باشد. فرمت Reels شبیه به فرمت تیک تاک است که در آن ویدیوهای جذاب و کوتاه بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرده اند. تیک تاک توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرد و در نتیجه اینستاگرام تصمیم گرفت نسخه کوتاه و عمودی خود  (Reels) را معرفی کند.

ویدئوهای کوتاه و جذاب در حال حاضر در مرکز شبکه های اجتماعی قرار دارند. آنها چیزهایی هستند که مصرف کنندگان بیشتر به دنبالشان هستند و بیشتر به آنها پاسخ می دهند. ویدیوهای عمودی مرسوم، ابزاری هستند که هر کسب و کاری می تواند از آن ها برای کمک به تنوع بخشیدن به محتوای خود، دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش تعامل استفاده کند. ماندن در صدر ترندها کلید بازاریابی شبکه های اجتماعی است و در حال حاضر،  Reels اینستاگرام ابزاری برای نظارت دقیق هستند.

جنبه خلاق خود را کاوش کنید.

اینستاگرام با توجه به آمار چشمگیر تعداد افراد روزانه در آن،  راه بسیار خوبی برای شرکت ها برای خلاقیت در محتوا فراهم می کند. اگر می خواهید خلاقیت برند خود را تقویت کنید، عملکرد Reels یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده است.

تقریباً 80٪ از همه کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را در این برنامه دنبال می کنند. این خط پایه احتمال بیشتری را برای کاربرانی که بیش از یک کسب‌وکار را دنبال می‌کنند ایجاد می‌کند و اینجاست که برند شما وارد می‌شود. استفاده از  Reelsاینستاگرام برای جذب مشتریان جدید یکی از راه‌های عالی برای خلاقیت در حین هدایت ترافیک به پروفایل و وب‌سایت شما است.

دست به کار شوید.

ویدیوهای عمودی و کوتاه از زمان شروع همه‌گیری (pandemic)، طوفان اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند. ویژگی Reels اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که بدون خروج از برنامه اینستاگرام از این ترند استفاده کنید.علاوه براین Reels روش خلاقانه دیگری را برای کسب و کار فراهم می کنند تا محتوا را به اشتراک بگذارد

و حضور خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کند. Reels می‌توانند به هر کسب‌وکاری کمک کنند تا خلاقیت داشته باشد، استراتژی‌های جدید را کشف کند و آگاهی کلی از برند خود را در اینستاگرام افزایش دهد. اگر به دنبال تقویت استراتژی اینستاگرام خود هستید، Reels یک مکان عالی برای شروع است.

پازل خدمات شبکه های اجتماعی را در سراسر  ایران ارائه می دهد. آیا می خواهید موضوع را بهتر درک کنید؟
با ما تماس بگیرید.