17 آگوست 5 نکته برای استخدام آژانس توسعه وب مناسب
این روزها، آژانس های توسعه وب فراوانی وجود دارد که خدماتی مختلفی ارائه می دهند. با تقاضای روزافزون برای راه حل های دیجیتال، جای تعجب نیست که بسیاری از کسب و کارها در این زمینه سرمایه گذاری می کنند. اما با این همه انتخاب، چگونه می توانید تصمیم بگیرید که کدام آژانس را انتخاب کنید؟
انتخاب یک شریک توسعه وب قابل اعتماد که بتواند کار با کیفیت بالا را ارائه دهد آسان نیست، اما انتخاب عاقلانه آن ضروری است. از این گذشته، با داشتن وب سایت مناسب ، کسب و کار شما می تواند مخاطبان بیشتری را جذب و درگیر کند ، در حالی که در دراز مدت در هزینه و زمان صرفه جویی می کند.
اهمیت سرمایه گذاری در فناوری را نمی توان نادیده گرفت. این امر بهویژه برای کسبوکارهای کوچکی که به دنبال مقیاسپذیری هستند صادق است – این مهم است که زیرساختهای خود را قبل از اینکه کسبوکارتان از قابلیتهای تکنولوژیکی فعلیاش بیشتر شود، در جای خود قرار دهید.
برای جلوگیری از سردرد و قرار دادن شما در مسیر درست، در اینجا نکاتی از پازل در مورد نحوه استخدام آژانس توسعه وب مناسب، صرف نظر از نیازهای کسب و کار شما، آورده شده است.
اهداف کسب و کار و مخاطبان هدف خود را بشناسید
قبل از در نظر گرفتن اینکه به کدام آژانس توسعه دهنده وب مراجعه کنید، باید توضیح دهید که چرا در وهله اول به حضور آنلاین نیاز دارید و این چگونه با اهداف کسب و کار شما مطابقت دارد.
شما همچنین باید بتوانید مخاطبان هدف خود را با دقت تعریف کنید: چه کسانی هستند، کجا هستند، چه چیزی می خواهند، به چه چیزی نیاز دارند و کجا به دنبال آن هستند. این به شما ایده بهتری از آنچه که می خواهید وب سایت شما به آن دست پیدا کند و اینکه چه نوع طراحی وب برای کسب و کار شما بهتر است، به شما می دهد.
اگر در تعیین اهداف و مخاطبان خود مشکل دارید، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید. چرا به حضور دیجیتال نیاز داریم؟ اهداف تجاری ما چیست؟ مخاطب هدف ما کیست؟ چگونه می توانیم با یک راه حل دیجیتال به آنها پاسخ دهیم؟
با یک برنامه شروع کنید
اگر یک آژانس توسعه را استخدام میکنید تا یک وبسایت یا اپلیکیشن جدید برای شما بسازد، مهم است که قبل از شروع پروژه، یک برنامه مشخص داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که در مورد آنچه از راه حل دیجیتال خود می خواهید کاملاً واضح هستید.
همه چیزهایی را که می خواهید به دست آورید، تعریف کنید، از هدف اصلی شروع کنید و به عقب برگردید – اولویت بعدی، سایر الزامات، و غیره. این به شما کمک می کند تا ایده بهتری در مورد عملکرد پلت فرم، ویژگی هایی که می خواهید حاوی آن باشد و اقداماتی که می خواهید فعال کند (مثلاً اشتراک گذاری یک مورد با یک دوست، همگام سازی با فید رسانه های اجتماعی خود، اجازه دادن به فرم) به دست آورید.
این مرحله برنامه ریزی همچنین به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و به آژانس ایده روشنی از آنچه که روی آن کار می کند بدهید، تا آنها بتوانند به سرعت عمل کنند. هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، ارائه نتیجه مطلوب برای آژانس آسان تر است.
البته، بسیاری از آژانس های توسعه وب با شما یک مرحله برنامه ریزی را به اشتراک می گذارند، اما اگر از قبل برنامه یا لیستی از اهداف خود را آماده داشته باشید، برای کسب و کار شما مفید و مقرون به صرفه خواهد بود.فراموش نکنید که افراد تیم خود را نیز همراهی کنید تا از هر گونه تغییر آگاه شوند و همچنین بتوانند ایده های خارج از چارچوبی را که ممکن است در نظر نگرفته اید مطرح کنند.
بستر مناسب را پیدا کنید
این جایی است که شما تصمیم می گیرید از چه نوع پلتفرمی می خواهید استفاده کنید. در اینجا چند گزینه دارید: ایجاد یک وب سایت سفارشی، انتخاب راه حل میزبانی شده، یا استفاده از CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند WordPress، Squarespace یا Magento .
همچنین ممکن است بخواهید به دنبال استخدام یک آژانس طراحی باشید تا یک CMS سفارشی برای شما بسازد. همچنین می توانید آژانسی بیابید که هم خدمات طراحی و هم توسعه ارائه می دهد. به این ترتیب، شما مجبور نیستید چندین آژانس استخدام کنید، که می تواند باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و جلوگیری از استرس بیش از حد شود.
یک تیم طراحی و توسعه استخدام کنید
شما چند آژانس پیدا کرده اید که علاقه مند به همکاری با آنها هستید. اکنون زمان آن است که به مرحله بعدی بروید: کدام آژانس را انتخاب کنید. با درخواست پیشنهاد از هر آژانس شروع کنید و از آنها سؤال بپرسید – ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم! مطمئن شوید که از آنها در مورد انواع فناوریهایی که استفاده میکنند، فرآیند طراحی و تجربهشان از کار با کسبوکارهایی مانند شما سؤال کنید.
آنها برای سایر مشتریان که مطابق با آنچه در برنامه شماست چه کرده اند؟ مطالعات موردی به ویژه مفید هستند، زیرا ممکن است ویژگیهایی را در وبسایتها یا برنامههای دیگر مشتریان مشاهده کنید که میخواهید برای خودتان هم استفاده کنید . سوالات در اینجا فوق العاده مهم هستند.
این سوالات را بپرسید
یک آژانس توسعه وب با تجربه هیچ مشکلی در پاسخ به سوالات شما یا رفع ترس شما نخواهد داشت. در اینجا سؤالات بیشتری وجود دارد که باید از آژانسهایی که نشانکگذاری کردهاید بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که آنچه ارائه میدهند همه جعبههای شما را نشان میدهد.
از آنها در مورد مدل قیمتگذاریشان و ارزشی که خدماتشان به میز میآورند بپرسید. هنگام مقایسه پیشنهادات از آژانس های مختلف، حتما به دنبال موارد زیر باشید: آنها چه خدماتی را ارائه می دهند؟ چند نفر از اعضای تیم روی پروژه کار می کنند؟ نرخ آنها چقدر است؟ زمان بندی تخمینی آنها چیست؟ آنها چگونه این جدولهای زمانی را محاسبه میکنند و چگونه اطمینان میدهند که به آنها پایبند هستند؟
با توجه به بودجه شما، آیا آنها افراد بیشتری در مدت زمان کوتاه تری کار می کنند یا افراد کمتری با پروژه طولانی تر؟ روند آنها چگونه است؟ آیا یک نفر در سمت خود پروژه را هدایت می کند تا همه را در مسیر خود نگه دارد؟
وقتی صحبت از افراد می شود، مطمئن شوید که با افرادی که روی پروژه کار می کنند راحت هستید. این به ویژه اگر با یک تیم از راه دور کار می کنید مهم است، زیرا باید بتوانید به طور موثر و کارآمد با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر تیم راه دور از منطقه زمانی متفاوتی کار می کند، بسیار مهم تر است.
یافتن آژانس توسعه وب مناسب: خلاصه
همانطور که می بینید، استخدام آژانس توسعه وب مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد – موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که برای هر یک از سؤالات خود پاسخ روشنی دریافت می کنید، و یک شریک قابل اعتماد پیدا کنید که بتوانید با او کار کنید.
یک آژانس معتبر در کار با مشتریان در صنعت شما با تجربه خواهد بود. آنها باید بتوانند یک برنامه دقیق برای موفقیت و نقاط عطفی که برای رسیدن شما به آن به دست خواهند آورد به شما ارائه دهند. و مهمتر از همه، آنها فقط باید الهام بخش باشند و هرگز شما را محدود نکنند – این وب سایت شما است، بنابراین باید دقیقاً همانطور که می خواهید باشد، در محدوده بودجه و جدول زمانی شما.
آیا می خواهید پازل را آژانس توسعه و طراحی وب خود کنید؟ در ادامه بخوانید تا ببینید چگونه پازل میتواند به شما یک وبسایت یا برنامه بدهد تا شما را برای موفقیت در کسبوکار همراهی کند.
توسعه و طراحی وب در پازل
در پازل، ما بر این باوریم که وب سایت شما نه تنها نیاز به عملکرد یکپارچه دارد، بلکه باید باعث افتخار شما نیز باشد. وب سایت شما پسوندی از افرادی است که در وب هستید. اگر میخواهید تأثیر فوری داشته باشید و همچنین یک رابطه بلندمدت با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید، وبسایت شما باید در نقطهنظر باشد – و همچنین باید نظر شما را نیز بیان کند.
هنگام توسعه وب سایت برای مشتریان خود، آنها را به طور مداوم بهینه سازی می کنیم. بحرانی ترین زمان برای موفقیت یک وب سایت پس از راه اندازی است: این زمانی است که ببینید چگونه کار می کند، چگونه کاربران با آن تعامل دارند و چه چیزی را باید اصلاح، اضافه یا بهینه کرد. از انیمیشنها گرفته تا دکمهها، و میکروکپی گرفته تا مسائل فنی فنی.
یک وبسایت بهینهشده به معنای تبدیلهای بیشتر، سرنخهای بیشتر، افزایش عملکرد و تصمیمگیریهای تجاری بهتر است..
ما همچنین در هر پلتفرمی کار می کنیم. یک پلتفرم تجارت الکترونیک، یا یک وبسایت کاملا سفارشی، ما قبلاً این کار را انجام دادهایم، و نتایج چیزی کم از خیرهکننده نبوده است.
برای دست یابی به نتایج دلخواه با ما در تماس باشید.