03 سپتامبر 12 فرصت واقعیت مجازی هوشمند برای مشاغل در سال 2022
واقعیت مجازی تأثیر گسترده و پایداری بر کار، تحصیل و زندگی خانگی ما خواهد داشت. ظهور فناوریهای واقعیت مجازی تجاری منجر به افزایش نوآوری شده است و طیف گستردهای از کسبوکارها به دنبال فرصتهای واقعیت مجازی در سال 2022 هستند.
گروهی از کارآفرینان موفق در مورد آینده VR در تجارت پیشبینی میکنند و ما فکر میکنیم که اینها ممکن است فرصتهای VR هوشمندی باشند که کسبوکارها به دنبال آن هستند.
12 عضو از شورای کارآفرینان جوان، جامعه کارآفرینان جوان موفق، ایده های خود را در مورد چگونگی استفاده از فناوری های “واقعیت مجازی” توسط مشاغل در سال های آینده به اشتراک می گذارند:
1. برندها از VR برای بهبود وفاداری مشتری استفاده خواهند کرد
برندها و VR برای یکدیگر ساخته شده اند. کسبوکارها و مارکها مشتریان را با تجربیات واقعیت مجازی مبتنی بر داستان که آموزش و سرگرمی است، درگیر میکنند. این باعث ایجاد نوع جدیدی از رابطه بین برندها و مخاطبان آنها می شود، زیرا آنها به جای تماشاگران منفعل، شرکت کننده فعال می شوند. سخت ترین کاری که می توان به عنوان یک برند انجام داد این است که مخاطبان خود چیزی را واقعاً احساس کنند. تجربههای VR تعاملی و همه جانبه، افراد را به احساس نزدیکتر میکند، که افراد را به توجه نزدیکتر میکند.
Ashleigh Hansberger
2. تغییراتی در کنفرانس تلفنی وجود خواهد داشت
احتمالاً یکی از منفورترین چیزها در تجارت مدرن، تلاش برای برقراری ارتباط با همه از طریق تلفن و صحبت با چهرههای ضعیف و پیکسلدار روی صفحهنمایش تخت است. واقعیت مجازی آن را تغییر خواهد داد و به این نوع جلسات اجازه می دهد تا احساس شخصی و طبیعی تری به خود بگیرند. با پیشرفت فناوری، امیدواریم که بتواند عبارات، تماس چشمی و سایر عناصر انسانی را که در حال حاضر فاقد آن هستیم، در خود جای دهد. این امر زندگی دورکاری ما را بهتر و جلسات ما را سازنده تر می کند. هنگامی که به طور کامل شکل گرفت حتی ممکن است سفرهای کاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
Tony Scherba
3. واقعیت مجازی تجارت الکترونیک را برای محصولاتی که به تناسب نیاز دارند بهبود می بخشد
با تکمیل واقعیت افزوده، VR تاثیر زیادی بر خرید آنلاین خواهد داشت. یکی از صنایعی که به اندازه سایرین پیشرفت بزرگی ایجاد نمی کند، خرید چیزهایی است که باید مناسب باشند (چه لباس برای شما یا مبلمان برای مکان شما). توانایی “دیدن” آن چیزها برای تعیین تناسب، نقص این محصولات را از بین می برد و دریچه هایی را برای خرید آنلاین که عقب مانده اند باز می کند. دیدن اینکه یک کاناپه قبل از خرید در اتاق نشیمن شما چگونه به نظر می رسد شگفت انگیز خواهد بود.
Tolga Tanriseven
4. تغییراتی در بازار آموزش وجود خواهد داشت
از برنامههای کاربردی برای همه سطوح تحصیلی، از جمله کلاسهای کالج و دانشگاه، واقعیت مجازی میتواند یادگیری را غنیتر و لذتبخشتر کند و همچنین به برخی از راههای مختلفی که افراد یاد میگیرند که برنامههای درسی فعلی نمیتوانند بهصورت جداگانه به آن توجه کنند، بپردازد. شرکت هایی که می توانند محصولات آموزشی با استفاده از واقعیت مجازی ارائه دهند، فرصت واقعی دارند.
Drew Hendricks
5. یک فرآیند طراحی بهبود یافته برای محصولات وجود خواهد داشت
فکر می کنم توانایی طراحی محصولات را بیشتر افزایش دهد. با واقعیت مجازی و شبیهسازیها، میتوانید بدون نیاز به حضور در یک اتاق، تست کاربران را بسیار بهتر انجام دهید و بازخورد سریعتری دریافت کنید، و همچنین تغییرات بسیار سریعتری ایجاد کنید که این باعث کاهش هزینه کلی تولید می شود.
Jayna Cooke
6. VR فرصتی را برای داشتن یک تجربه "هرجا" ارائه می دهد
موارد استفاده VR برای مشاغل فقط با تصورات ما محدود شده است. برنامه بزرگی که در آینده نزدیک انتظار دارم در تجارت الکترونیک است. در حال حاضر، یکی از بزرگترین مشکلات تجارت الکترونیک، هم برای فروشگاه و هم برای مصرف کننده، سفارش چیزی است که با انتظارات شما مطابقت ندارد.VR به ما این فرصت را میدهد تا تجربه «هرجا» را ایجاد کنیم تا کاربر بتواند محصولی را دستکاری کند و درک بهتری از آنچه میخرد داشته باشد. همین امر را می توان در مورد رزرو اتاق هتل، اتومبیل، تورهای مسافرتی و ماجراجویی نیز گفت. واقعیت مجازی آماده است تا دنیا را، درست مانند خود اینترنت، در سطحی متفاوتتر به شما برساند.
Michael King
7. بهبودهایی را در سرگرمی هایی مانند فیلم ها، رسانه ها و بازی ها ارائه می دهد
سرگرمی اولین صنعتی خواهد بود که توسط VR مختل می شود. تصور کنید که در اتاق نشیمن خود نشسته اید و Superbowl را با VR تماشا می کنید .VR شما را درست در استادیوم می برد. تاثیر مشابهی بر روی فیلم ها و بازی ها خواهد داشت. من اخیراً در CES بودم و دیدم که حتی یک استارتآپ واقعیت مجازی یک نفره، فقط برای آزمایش نسخه نمایشی، صفهای 10 دقیقهای دارد. به نظر من اقتصاد واقعیت مجازی به راحتی از اقتصاد برنامه پیشی خواهد گرفت.
Ashu Dubey
8. واقعیت مجازی قطعاً فروش املاک و مستغلات را پیش خواهد برد
هیچ کس از خرید خانه بر اساس تصاویر راضی نیست، و برخی از افراد ترجیح می دهند به صورت فیزیکی برای انتخاب خانه نروند.VR میتواند پلی عالی بین کسانی باشد که دوست دارند ملک را از نزدیک ببینند و کسانی که رویکرد کمتر درگیر را ترجیح میدهند. این به نمایندگان در افزایش گردش مالی با بازدیدهای کمتر از سایت کمک می کند و ممکن است راهی کارآمدتر (و ایمن) برای انجام تجارت در املاک و مستغلات باشد. در حالی که ممکن است در حال حاضر برای برنامه های تلفن های هوشمند و گردشگری رزرو شده باشد، VR این پتانسیل را دارد که نحوه سرمایه گذاری ما در ملک را تغییر دهد. فرصت بزرگی برای شرکتی وجود دارد که بتواند به مشاوران املاک در گرفتن تصاویر بیدرنگ از هر ملک به شیوهای که به موقع و کاربرپسند باشد کمک کند.
Cody McLain
توجه: شری فیتز جرالد، بزرگترین شرکت آژانس های املاک ایرلند، در حال حاضر پروژه های خانه های هنوز ساخته نشده را با کمک Samsung Gear VR به مشتریان بالقوه در واقعیت مجازی نشان می دهد. این پروژه VR قطعا نقطه عطفی در آینده املاک و مستغلات است!
9. بخش های منابع انسانی 100 درصد از راه دور خواهند شد
من فکر میکنم بهترین جنبه واقعیت مجازی این است که کارمندان میتوانند تعاملات جذابتری با بخش منابع انسانی داشته باشند، چه در فرآیند مصاحبه، آموزش، یا فقط یک جلسه ساده. این می تواند از هر کجای دنیا اتفاق بیفتد و همچنان احساس می کنید که در مقابل شما نشسته اند. به عنوان مثال، به جای اینکه از یک کارمند یک سوال موقعیتی بپرسیم و پاسخ آنها را دریافت کنیم، میتوانیم آنها را در موقعیتی در VR قرار دهیم و ببینیم که واقعاً چگونه واکنش نشان میدهند. این کار منابع انسانی را به سطح جدیدی می برد که قبلا تجربه نشده بود.
Derek Capo
10. بر صنعت سلامت و تناسب اندام تأثیر خواهد گذاشت
واقعیت مجازی به یک هک عملکرد فوقالعاده برای هر کسی که میخواهد آینده را طوری تجسم کند که گویی از قبل اینجاست، تبدیل خواهد شد. ورزشکاران و پزشکان در حال حاضر از سختافزاری مانند OculusVR (که توسط فیسبوک خریداری شده) استفاده میکنند تا تمام اهداف خود از جمله سلامتی و عملکرد عالی را تجسم کنند. مردم در نهایت قادر خواهند بود از خود خارج شوند و ضربه برنده را بزنند، بیماری را شکست دهند یا معامله کامل را ببندند.
Matt Wilson
11. تجارب فراگیر و یادگیری حین کار را ارائه می دهد
من از فرصت برنامه های واقعیت مجازی برای تسهیل یادگیری و ایجاد رابطه در یک محیط تجاری بسیار هیجان زده هستم. شما قادر خواهید بود با تمرین در مقابل یک مخاطب مجازی به سخنرانی عمومی مسلط شوید، میتوانید ببینید که چگونه تجارت در ژاپن با کار مجازی به مدت یک هفته از آن دفتر انجام میشود، و آواتار شما میتواند مرتباً با هم جمع شود. با رئیس خود در سراسر کشور روبرو شوید. تعداد مهارتهایی که میتوانید به دست آورید و مربیانی که میتوانید از آنها بهره ببرید، زمانی که محدودیتهای عملی یا جغرافیایی وجود نداشته باشد، افزایش مییابد.
Alexandra Levit
12. موقعیت جغرافیایی بی معنی خواهد شد
در حال حاضر ما در عصر مجازی زندگی می کنیم، جایی که با استفاده از اسکایپ، Google Hangouts و سایر اشکال رسانه های دیجیتال، واقعاً اهمیتی ندارد که شما از نظر فیزیکی در کجا قرار دارید. با این حال، با پیشرفت واقعیت مجازی، نه تنها از نظر جغرافیایی اهمیتی محدودیتی نخواهید داشت، بلکه در واقع به نظر می رسد که در یک مکان هستید، حتی زمانی که هزاران مایل از هم فاصله دارید.
Ayelet Noff