بازاریابی ویدئویی

چرا ویدیو آینده بازاریابی محتوا است؟

از تبلیغات گرفته تا ایمیل‌های مستقیم، هیچ کمبودی در ابزارهای بازاریابی وجود ندارد که کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بتوانند از آنها برای دستیابی به مشتریان و افزایش فروش استفاده کنند. اما هیچ چیز کاملاً شبیه ویدیو نیست. 78 درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو به طور مستقیم به افزایش فروش کمک کرده است.

و با توجه به اینکه مردم به طور متوسط در هفته 18 ساعت ویدیو آنلاین مصرف می کنند، یعنی 7.5 ساعت در هفته در طول 3 سال گذشته، این ابزاری است که شرکت ها دیگر نمی توانند آن را به تعویق بیاندازند.

عرضه 5G راه را برای انقلاب بازاریابی ویدیویی هموار می کند و زمینه را برای محبوبیت بیشتر ویدیو فراهم می کند. این شبکه تلفن همراه سریعتر و در دسترس تر، روشی بدون اصطکاک است که کسب و کارها می توانند ویدیو را در دسترس کاربران خود قرار دهند.

این نسخه جدید بدون محدودیت‌های فنی تکرارهای قدیمی‌تر، راه را به روی کل فرصت‌ها برای برندهایی باز می‌کند که می‌خواهند همه چیز را از ویدیوهای قابل خرید گرفته تا پخش زنده را امتحان کنند.

از آنجایی که ویدئو تاثیر زیادی بر نحوه دسترسی برندها به مشتریان دارد، این تغییرات دیگر مربوط به آینده نیستند. این بدان معناست که هیچ زمانی مانند زمان حال برای استفاده از جادوی بازاریابی ویدئویی وجود ندارد – زیرا آینده بازاریابی دیجیتال ویدئو است.

چراغ ها، دوربین، دعوت به اقدام

مزایای زیادی وجود دارد که برندها می توانند از یک ویدیوی عالی بهره ببرند. افزودن یک ویدیو به وب سایت شما می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و تعامل را افزایش دهد. و افراد را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد، یک معیار تحلیلی که درگوگل رتبه بالایی دارد.

این غول فناوری الگوریتم خود را برای همسویی بهتر با گرایش‌ها و خواسته‌های کاربران تغییر می‌دهد، و با وب‌سایت‌هایی که حداقل یک ویدیو را شامل می‌شوند با احتمال 45 برابر بیشتر در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب می‌کنند، استفاده از موج ویدیویی عملاً راهی بی‌خطر برای افزایش رتبه‌بندی سئو برند شما است.

“اگر یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، تصور کنید ارزش یک ویدیو چقدر است.”

مزایا به همین جا ختم نمی شود. وقتی صحبت از عدم قطعیت عدم امکان لمس، امتحان یا احساس یک محصول می شود، هیچ چیز مانند ویدیوها برای پر کردن شکاف بین خرید در فروشگاه و مجازی وجود ندارد.

95 درصد از مصرف‌کنندگان ویدیوهای آنلاین را مفید می‌دانند. آنها خطر را برای خریداران محتاط کاهش می دهند، و مشتریان بالقوه ای که می توانند به جای تکیه بر عکس ها، ویدیویی در مورد محصول شما تماشا کنند، احتمال کمتری برای منصرف شدن از خرید دارند.

و انصراف کمتر به پس انداز بیشتر تبدیل می شود. اگر یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، تصور کنید ارزش یک ویدیو چقدر است.

اما همه ویدیوها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. ، دانستن اینکه از کجا شروع کنید چالش برانگیز است.

انتخاب صحیح تا حد زیادی به آنچه کسب و کار شما نیاز دارد و می خواهد با گنجاندن ویدیوها در سایت تجارت الکترونیک شما و البته بودجه شما به آن دست یابد بستگی دارد.

برای درک بهتر، نگاهی دقیق‌تر به چند مورد از محبوب‌ترین روندهای بازاریابی ویدیویی بیندازید که امروزه به وب‌سایت‌ها وارد شده‌اند.

در حالی که تماشا می کنید، خرید کنید

در حالی که درست است که مردم مانند گذشته خرید نمی‌کنند، اما مسیرهایی که مردم برای تصمیم‌گیری خرید طی می‌کنند یکسان باقی می‌ماند – مصرف‌کنندگان همچنان دوست دارند محصول واقعی را ببینند و آزمایش کنند، و نظرات و ارجاع‌های مشتریان محبوب‌تر از همیشه هستند. . اینجاست که ویدیوی قابل خرید وارد چت می شود.

استفاده از ویدیوهای قابل خرید این قدرت را دارد که معامله را تشویق کند و در عین حال مشتریان را درگیر برند شما نگه ‌دارد.

ویدیوهای قابل خرید دارای پیوندهای قابل کلیکی هستند که در ویدیو تعبیه شده است – یک مشتری بالقوه روی پیوند کلیک می کند و به فروشگاه شما هدایت می شود. این قالبی است که تجارت و محتوا را در یک محیط تعاملی و جذاب گرد هم می آورد.

این یک برد برد برای هر شرکتی است و استفاده از ویدیوهای قابل خرید این قدرت را دارد که تراکنش را تشویق کند و در عین حال مشتریان را درگیر برند شما نگه دارد.

این ترکیب پخش زنده و خرید آنلاین به همان اندازه که موثر است جذاب است.

به جای محتوایی که به طور سنتی ضبط شده و سپس در یک وب سایت پست می شوند، بازاریابان اکنون توجه خود را به اجرای زنده معطوف کرده اند. اساساً در نسخه جدید بازاریابی ، به جای تماشای محتوای از پیش ضبط شده، مصرف کنندگان به ارائه محصولات زنده می پردازند و می توانند مستقیماً از ویدیو خرید کنند.

که کار می کند؛ 2% در تجارت الکترونیک سنتی یک نرخ تبدیل خوب در نظر گرفته می شود، اما میانگین نرخ تبدیل تجارت زنده 10% است، نرخ تبدیل شگفت انگیز 5 برابر بهتر. این بدان معنی است که این ترکیب از پخش زنده و خرید آنلاین به همان اندازه که موثر است جذاب است.

مخاطبان هدف نیز از محتوای آموزشی لذت می برند. از نحوه چیدن یک لباس بهاری گرفته تا نحوه چیدمان یک مبلمان جدید، این نوع ویدیوهای آموزشی منبع در حال رشد محتوای جذابی هستند که به برندها کمک می کند تخصص خود را ایجاد کنند.

با ارائه بینش در مورد اینکه چرا مشتریان باید برند شما را بخرند، این ویدیوهای راهنما همچنین می توانند مشتریان را در مسیر فروش بدون بکارگیری تکنیک های بازاریابی سنتی هدایت کنند.

شما باید آن را ببینید تا باور کنید

دیدن یعنی باور کردن؛ 79 درصد از مردم می گویند محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به شدت بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد و مصرف کنندگان در مقایسه با محتوای ایجاد شده توسط برند، 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد که USC را معتبر ارزیابی کنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای برطرف کردن خواسته‌های مصرف‌کنندگان این است که به جای (یا به عنوان مکمل) نظرات مکتوب سنتی، توصیه‌های مشتری را ارائه دهید. ویدئو حس اصالت را القا می کند. به مشتریان این امکان را می دهد که واکنشی را ببینند و بشنوند و آن را معتبرتر و جذاب تر می کند.

ویدیوهای آنباکسینگ نیز روند قوی دارند. همانطور که از نام آن پیداست، این ها ویدیوهایی از افرادی هستند که جعبه ها یا بسته های محصولاتی را که خریداری کرده اند باز می کنند و به دوربین نشان می دهند.

این نوع فرمت ویدیویی که زمانی محدود به یوتیوب بود، اکنون بسیار گسترده شده است و کاربران می توانند تقریباً برای هر محصولی که در اینستاگرام، اسنپ چت و فیس بوک قابل تصور باشد، ویدیوهای آنباکسینگ را پیدا کنند.

مارک‌ها می‌توانند هزینه‌ها و همچنین نیازهای محتوا را با بهره‌گیری از قدرت ویدیوهای تولید شده توسط کاربر کاهش دهند.

اکنون شرکت هایی که توصیفات فیلم برداری شده و کلیپ های جعبه گشایی را به ویدیوهای قابل خرید تبدیل می کنند، به نقطه شیرین بین ایجاد روابط معنادار با مشتریان و موفقیت بازاریابی دست خواهند یافت.

جمع بندی

با وجود محتوای بسیار زیاد، چالش این است که بدانید چگونه توجه مصرف کنندگان را جلب کنید. اما پاسخ آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. برندها فقط باید پیامی را که می‌خواهند منتقل کنند تطبیق دهند و مطمئن شوند که با اهداف، بودجه و تصویر آنها مطابقت دارد.

این بدان معناست که محتوای ویدیویی تولید کنید که مشتریان را در جایی که هستند ملاقات کند و یک تجربه تعاملی یکپارچه ارائه دهد که تجارت و محتوا را ترکیب می کند. به طور خلاصه، همه چیز در مورد دادن چیزی است که به مردم می‌خواهند.