شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال برای مراکز خرید و مجتمع ها

در یک دنیای دیجیتال که در آن تکنولوژی حرف اول را می زند ، کسب و کارها باید بتوانند حضور خود را به صورت آنلاین نشان دهند و هیچ کسب و کاری ازین موضوع مستثنی نیست.  مرتبط ماندن به معنای هماهنگ شدن با ترندهای فعلی است و در این دوره، این به معنای آنلاین بودن و فعال بودن در شبکه های اجتماعی می باشد.

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی چیزی بیش از سایت‌هایی هستند که افراد می‌توانند در آن با هم ارتباط بگیرند و مسائلی درباره زندگی خود به اشتراک بگذارند. در عصر اطلاعات، شبکه های اجتماعی به یک پلت فرم حیاتی برای بازاریابی کسب و کار تبدیل شده اند. در واقع، آمار نشان می دهد که 71 درصد از تصمیمات خرید مصرف کننده به شدت تحت تأثیر شبکه های اجتماعی است.

بنابراین برای تجارت شما، استفاده و به حداکثر رساندن حضور در فضای دیجیتال بسیار مهم است. زمان این رسیده است که تلاش کنید تا از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مراکز خرید استفاده کنید.

چگونه مراکز خرید از رسانه های اجتماعی سود می برند؟

مراکز خرید با رقابت شدید مغازه ‌های کوچک و آنلاین شاپ ها روبرو هستند که حضور دیجیتالی را تقویت کرده‌اند.و توانایی شما برای همگام شدن با عصر دیجیتال می تواند کسب و کار شما را ایجاد موفق کند و یا شکست دهد!

اما امید خود را از دست ندهید! رسانه‌های اجتماعی فرصت بزرگی را برای مغازه ها و مراکز خرید فراهم کرده است تا حضور خود را به صورت آنلاین نشان دهند و مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر جذب کنند . از طریق تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از مزایای فراوانی بهره ببرید تا دسترسی و درآمد خود را افزایش دهید.

با خریداران خود تعامل داشته باشید

مصرف کنندگان هر روز صدها تبلیغ را مشاهده می کنند، اما فقط تعداد کمی واقعاً به آنها جذب  می شوند. تبلیغات مثل قبل نیست. در حال حاضر، مردم آگاه تر هستند و از این رو، در مورد اینکه چگونه تبلیغات را مشاهده می کنند و تحت تأثیر آنها قرار می گیرند، بیشتر مراقب هستند. امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مراکز خرید بر تجربیات مشتری و ایجاد روابط پایدار با مصرف کنندگان تمرکز دارد.

از طریق خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی ما، می توانید به فرصتی برای تعامل با مشتریان ارزشمند خود دسترسی داشته باشید. با گسترش دامنه دسترسی خود و اجرای کمپین های هدفمند که مناسب مخاظبین گروه های مختلف بازار شما هستند، می توانید روابط بهتری را تقویت کنید و بازدیدکنندگان را به حامیان مرکز خرید خود تبدیل کنید.

آگاهی و تجربه برند را ارتقا دهید

روزهایی که مشتریان سوار ماشین‌هایشان می‌شدند، به مرکز خرید می‌رفتند و با نگاه کردن به اطراف خود خرید می کردند ، گذشته است. به دلیل هجوم اطلاعاتی که توسط اینترنت به وجود آمده است، مردم به  جستجوی آنلاین برای محصولات و خدمات رو آورده اند. و اهمیت اطمینان از حضور شما در جایی که آنها به دنبال آن هستند در همین جا نهفته است!

آگاهی از برند بخش مهمی از تلاش‌های بازاریابی شما است و شبکه های اجتماعی مکانی برای رسیدن به آن هستند. تلاش‌های درست شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال می‌توانند حضور آنلاین شما را تقویت کنند، راهی برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان هدف ایجاد کنند، و اخبار مربوط به مرکز خرید شما را گسترش دهند.

تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس علاقه ایجاد کنید

تلاش‌های تبلیغاتی «در» مراکز خرید بیشتر از ترکیبی از تابلوهای دیجیتال، پوسترها، تصاویر زمینی و تبلیغات در فهرست‌های LED و کیوسک‌ها تشکیل شده است. در حالی که این موارد در گذشته مؤثر بوده اند، اما فاقد یک جزء اساسی است که دنیای بازاریابی امروزی آن را حیاتی می داند – شخصی سازی.

به خصوص در مراکز خرید که افراد با هر سن، پیشینه و طبقه ای از آن بازدید می کنند، تبلیغاتی که نیازها و شخصیت های مخاطبان خاص را برآورده نمی کنند، مورد توجه قرار نمی گیرند. انتقال اطلاعات و ارزشی که مردم می‌خواهند بشنوند، بسته به نیازها، ترجیحات و جمعیت‌شناختی منحصربه‌فردشان اهمیت زیادی پیدا کرده است.

خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی پازل می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات و محتوای هدفمند را بر اساس پروفایل مشتریان خود تولید کنید. با جمع‌آوری داده‌هایی که به شما در درک بهتر مخاطبان کمک می‌کند، می‌توانید رویکردی خاص داشته باشید و پیام مناسب را به افراد مناسب برسانید.

خریداران را مجدداً هدف گیری کنید

در مکان‌هایی مانند مراکز خرید و مغازه‌های خرده‌فروشی اغلب شاهد عبور مشتریان، نگاه کردن به اطراف، و همچنین خروج بدون خرید چیزی هستیم. هدف‌گیری مجدد به شما فرصتی می‌دهد تا دوباره خریداران را جذب کنید و آنها را برای خرید تحت تأثیر قرار دهید.

یکی از استراتژی‌های متداول هدف‌گیری مجدد ارائه تبلیغات و تخفیف ها در حالی که مشتریان در فروشگاه هستند می باشد که  می تواند تصمیمات خرید آنها را در لحظه تحت تاثیر قرار دهد.

جذب مشتریان جدید از طریق اثبات اجتماعی

اکنون می دانید که تصمیمات خرید مردم به شدت تحت تأثیر آنچه در شبکه های اجتماعی می بینند است. بنابراین چه راهی بهتر از استفاده از آنها به عنوان اثبات اجتماعی! محتوای تولید شده توسط کاربر به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد ببینند سایر خریداران در مورد مرکز خرید شما چه می‌گویند و می‌تواند به تقویت حس اعتماد کمک کند که آنها را برای بازدید و خرید تشویق می‌کند.

از طریق تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید محتوای تولید شده توسط کاربر را برای جذب مشتریان جدید به حداکثر برسانید، شهرت مثبتی برای خود ایجاد کنید و برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار و بازدیدکنندگان مکرر دارند ارزش قائل شوید.

رسانه های اجتماعی و خدمات تبلیغات دیجیتال پازل

راه‌حل‌های تبلیغات شبکه های اجتماعی پازل  برای مراکز خرید از داده‌های واقعی و ارزشمند استفاده می‌کنند تا به شما کمک کنند مورد توجه قرار بگیرید، روابط خود را با مشتریان خود تقویت کنید، در فضای دیجیتال رقابت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

خدمات ما :

  • تبلیغات شبکه های اجتماعی
  • هدف گذاری مجدد
  • محرک های جدید
  • کلمات کلیدی و SEM
  • و بیشتر.

با تیم ما در تماس باشید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم به مرکز خرید شما ارزش بیافزاییم بیشتر صحبت کنیم.