بهترین نرم افزار و برنامه های ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام

با محبوبیت فعلی ویدیوهایReels  ، بسیاری از نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام ظاهر شده است. اغلب برای کاربران گیج کننده است که بهترین نتایج را به دست آورند. ما از آن ها استفاده کرده ایم و سعی کرده ایم ویژگی های آنها را با هم مقایسه کنیم و  بهترین مورد را پیدا کنیم.

روند جدیدی در بین کاربران اینستاگرام به شهرت زیادی رسیده است. حتی با وجود اینکه آنها تنها دو سال پیش معرفی شدند، ویدیوهایReels محبوبیت زیادی نسبت به ارسال عکس یا اشتراک گذاری ویدیوهای ساده به دست آورده اند. پربیننده ترینReels اینستاگرام به 289 میلیون رسیده است و بزرگترین رقیب TikTok است.

برای درک بهتر مفهوم Reels به این مقاله مراجعه کنید.

ویژگی Reels به افراد اجازه می دهد تا هر طور که می خواهند فیلم بسازند. از ویدیوهای خنده دار گرفته تا فیلم های جدی یا عاشقانه، مردم در سراسر جهان بسیار به این روند جدید اشتراک گذاری ویدیو علاقه مند هستند. کسب و کارها نیز سهم خود را از آن دریافت می کنند. آنها می توانند در مورد محصول، خدمات یا نام تجاری خود اطلاعاتی را منتشر کنند و در عین حال تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهند. به این ایده های Reels خلاقانه برای کسب و کار خود نگاهی بیندازید!

چگونه فیلم ها را برای Reels اینستاگرام ویرایش کنیم؟

تقریباً همه در حال تولید محتوا برای خود یا مشاغل کوچک یا برجسته خود هستند. برنامه های ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام به همه کمک می کنند تا محتوای ویدیویی مورد نظر خود را توسعه دهند.

مردم می توانند پیام خود را بدون برخورد با اشخاص ثالث یا مجبور به انتشار تبلیغات سنتی ارائه دهند.   Reelsاینستاگرام می توانند با یک پیام ساده و دقیق برای هدف مناسب به مخاطبان قابل توجهی دست یابند.

از آنجایی که قالب بسیار قابل کشف است، جذب افراد زیادی با ویدیویی که می توانید به راحتی با ابزارهای ویرایش مناسب ایجاد کنید، امکان پذیر است. اما در مورد چه نوع ابزارهایی صحبت می کنیم؟

از آنجایی که اینستاگرام ویژگی‌های محدودی برای ویرایش ویدیو ارائه می‌کند، استفاده از روش‌های دیگری برای متمایز شدن در ویدیوی خود ضروری است. بنابراین، ابزارهایی مانند نرم‌افزار ویرایش ویدیو و برنامه‌ها می‌توانند به شما در ایجاد ویدیوهای مختلف و بهبودیافته اینستاگرام کمک کنند که در تایم لاین توجه را به خود جلب کنند.

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای حلقه های اینستاگرام

آیا نگران هستید زیرا فکر می کنید ویرایش ویدیو پیچیده است و نمی توانید ویدیوهای چشم نواز برای اینستاگرام ایجاد کنید؟

اصلا جای نگرانی نیست!

با برنامه های کاربر پسند و راحت که برای ویرایش  Reelsتوصیه می شود، هیچ مشکلی با ویدیوهای خود نخواهید داشت. همچنین دسترسی به مخاطبان برای پروفایل اینستاگرام شما آسان خواهد بود.

در اینجا برخی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام برای یافتن فالوورهای بیشتر، تبلیغ کسب و کار و افزایش شانس خود در صنعت آورده شده است.

Movavi

Movavi یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر شدن ویرایش ویدیو برای اینستاگرام است و از سال 2004 وجود داشته است. بنابراین Movavi توانسته هر سال بیشتر و بیشتر توسعه یابد و به یکی از بهترین برنامه های ویرایش کاربر پسند تبدیل شود.

این برنامه با بیش از 3 میلیون کاربر در سراسر جهان، ویژگی های ویرایش ویدیو با کیفیت بالا را برای همه فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی ها، می توانید ویدیوهای خود را بدون از دست دادن کیفیت، برش دهید. برخلاف اکثر برنامه‌های رقیب، می‌توانید ویدیوهای بزرگ را فشرده کنید تا تمام لحظات ارزشمند خود را برای ایجاد یک ویدیوی زیبای  Reels اینستاگرام ثبت کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید زیرنویس‌ها را به فیلم‌های  Reels خود اضافه کنید، می‌توانید این کار را به سرعت و به راحتی با Movavi انجام دهید.

به غیر از همه این ویژگی ها، می توانید فیلترها و افکت ها را به ویدیوی خود اضافه کنید تا جذاب شود! لازم نیست همه چیز را در کپشن بنویسید؛ شما به سادگی می توانید از Movavi برای ضبط صدا برای ویدیوی خود استفاده کنید. اینها ویدیوی Reels شما را متفاوت و چشم نواز می کنند، بنابراین استفاده از ویژگی های مختلف ضروری است.

Soundstripe

ویدیوی اینستاگرام بدون موسیقی و عکس های زیبا برای بهبود آن چه کاربردی دارد؟ اینجاست که ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام وارد عمل می شود. برای جلب توجه باید یک موضوع سازگار به ویدیوی Reels خود اضافه کنید، در غیر این صورت احتمال زیادی وجود دارد که بینندگان را خسته کند و در جدول زمانی آنها گم شود.

هنگام اضافه کردن موسیقی، باید به قانون کپی رایبت توجه کنید. برای جلوگیری از حذف ویدیوی خود توسط اینستاگرام به دلیل کپی‌رایت، باید موسیقی بدون حق امتیاز پیدا کنید، و این بخشی است که Soundstripe  می‌تواند به شما بهترین کمک کند.

 Soundstripe که یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت Reels با موسیقی است، مجموعه ای با بیش از 7 هزار موسیقی بدون حق امتیاز ساخته شده توسط هنرمندان برنده گرمی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید موسیقی های مجاز را دانلود کنید و بخش هایی از آهنگ ها را به راحتی برای استفاده خود ویرایش کنید. بدون پرداختن به کپی رایت، می‌توانید ویدیوهای Reels اینستاگرام داشته باشید که مخاطبان زیادی را جذب کنند.

همچنین باید توجه داشته باشیم که SoundStripe نه تنها موسیقی بدون حق امتیاز ارائه می‌کند، بلکه دارای 100000 کلیپ است که توسط فیلمسازان برنده جایزه تهیه شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. از طریق این کلیپ ها، می توانید زیبایی شناسی ویدیوی خود را بهبود بخشید و یک جدول زمانی فوق العاده ایجاد کنید. SoundStripe با رابط کاربر پسند و قیمت مناسب، یکی از بهترین راه‌ها برای توسعه ویرایش ویدیوی شما برای اینستاگرام است.

Animoto

نرم افزار دیگری که می توانید برای ویرایش ویدیو در اینستاگرام از آن استفاده کنید، Animoto است. این یک برنامه ویرایش ویدیو برای کسانی است که زمان زیادی ندارند و به یک راه سریع برای ویرایش ویدیوی خود نیاز دارند. Animoto که عمدتا توسط عکاسان عروسی، مشاغل و کاربران اینستاگرام استفاده می شود، نیازی به دانش بالایی از فناوری ندارد.

این برنامه به هر کسی، حتی کسانی که اطلاعات زیادی در مورد اینستاگرام یا ویرایش ویدیو ندارند، اجازه می‌دهد تا ویدیوهای خود را برای Reels اینستاگرام ویرایش کنند. این ویژگی Animoto باعث می شود این برنامه به ویژه برای افرادی که در فن آوری خوب نیستند ترجیح داده شود.

با قالب هایی که Animoto به کاربران ارائه می دهد، می توان در عرض چند دقیقه یک ویدیوی Reels اینستاگرام ایجاد کرد. با این حال، ضروری است که بدانید می‌خواهید ویدیوتان چگونه باشد. می‌توانید فونت‌ها و تم‌های رنگی را تغییر دهید یا تصاویر را برای ایجاد ویدیو آپلود کنید. با فریم‌های پیشنهادی و توصیه‌های همگام‌سازی، می‌توانید ویدیوی خود را برای جدول زمانی خود ارتقا دهید.

قالب های رایگان و جذاب Animoto می تواند دلیل اصلی استفاده از آن توسط بسیاری از کاربران باشد.

WeVideo

WeVideo که برای ویدیوهای روزانه، اهداف آموزشی و تجاری استفاده می شود، گزینه دیگری برای ویرایش ویدیوهای اینستاگرام شما است. با تصاویر استوکی که WeVideo ارائه می‌کند، می‌توانید عکس‌ها و تصاویر ویدیویی را به Reels خود اضافه کنید .

این یک پلتفرم آسان برای استفاده است. بنابراین اگر در زمینه ویرایش ویدیو مبتدی هستید، WeVideo می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. شما می توانید از طریق هر کامپیوتر و هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین ویژگی های WeVideo ویژگی صفحه سبز است که می توانید از آن برای ایجاد ویدیوهای شگفت انگیز استفاده کنید. می توانید هر چیزی را که می خواهید برش دهید و برای تغییر پس زمینه به ویژگی صفحه سبز اضافه کنید.

Magisto

Magisto با ویرایشگر ویدیوی هوشمند هوش مصنوعی خود، یکی دیگر از گزینه های خوب فیلم سازی برای Reels برای صفحه اینستاگرام شما است. با Magisto، نیازی به داشتن ویدیو از قبل ندارید.

در عوض، اگر تصاویری دارید، می‌توانید از آنها برای ایجاد نمایش اسلاید یا کلاژ ویدیو با این نرم‌افزار ویرایش ویدیو اینستاگرام استفاده کنید. پس از آپلود تصاویر خود، هوش مصنوعی با افزودن جلوه های صوتی و فیلترها، آنها را ویرایش می کند.

اگر ویدیوهای Reels دارید که می‌خواهید ویرایش کنید، Magisto ویژگی‌های ، برش، ادغام و مرتب‌سازی مجدد را ارائه می‌دهد. می‌توانید با افزودن متون و فیلترها، تغییر رنگ‌ها و استفاده از برچسب‌ها، ویدیوهای خود را سفارشی کنید. اینها چند راه جالب برای ایجاد ویدیو برای پروفایل اینستاگرام شما هستند و مطمئناً کیفیت صفحه شما را بهبود می بخشند.

InVideo

InVideo یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که شامل بیش از 5000 قالب برای کاربران خود می باشد. با استفاده از این قالب ها، ساخت ویدیوهای  Reelsاینستاگرام فوق العاده سریع و به روشی بسیار ساده امکان پذیر است. از آنجایی که موسیقی، فیلترها، جلوه‌ها و رسانه‌های iStock را ارائه می‌کند، یک پلتفرم قوی است که اکثر موارد برای ویرایش ویدیو را دارد.

شما مجاز به سفارشی سازی قالب ها، ویرایش فایل های صوتی ویدیوهای خود و تبدیل متن خود به فیلم هستید. یکی از جذاب ترین ویژگی های InVideo این است که چگونه می توانید یک گروه با دوستان یا همکاران خود ایجاد کنید تا ویدیوها را با هم ویرایش کنید. به عنوان مثال، آیا با گروهی از دوستان یا همکاران خود برای ایجاد ویدیوی Reels خود همکاری می‌کنید؟ می توانید فردی را که با او کار می کنید به گروه اضافه کنید و ویدیوی خود را با هم ویرایش کنید.

از آنجایی که InVideo امکان ایجاد این نوع گروه‌ها را فراهم می‌کند، اینفلوئنسرهای اینستاگرام را قادر می‌سازد تا ویدیوهایی ایجاد کنند که به راحتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند.

InShot

InShot به عنوان یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام، ویژگی های ویرایش بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، می توانید استیکر یا متنی را به ویدیوهای خود اضافه کنید و آنها را با صدا همگام سازی کنید، فیلترها و افکت ها را انتخاب کنید و سرعت ویدیو را تنظیم کنید.

برای جذاب‌تر کردن Reels اینستاگرام خود، می‌توانید موسیقی خود را نیز به ویدیو اضافه کنید. اگر قطعه ای از خود ندارید، می توانید از مجموعه InShot Vlog Music استفاده کنید.

از آنجایی که رابط کاربری برنامه کاربرپسند است، ویرایش ویدیوها یا تصاویر شما آسان است. حتی اگر مبتدی هستید، یادگیری رابط کاربری و ویژگی های InShot آسان است. می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را ویرایش کنید یا کلاژ بسازید، و این فقط به چند ضربه نیاز دارد.

 

اهمیت Reels اینستاگرام برای کسب و کار شما

ویژگی Reels اینستاگرام مدتی است که وارد زندگی ما شده است و اینفلوئنسرها، کاربران روزانه و کسب و کارها روز به روز بیشتر از آن استفاده می کنند.

یک کاربر متوسط ​​اینستاگرام بیشتر وقت خود را در Reels می گذراند و با بسیاری از ویدیوهای پر مصرف روبرو می شود. از آنجایی که این ویدئوها نسبتا کوتاه و مستقیم هستند، می توانند ابزار تبلیغاتی خوبی برای صفحه کسب و کار شما باشند.

هزاران نفر هر روز این ویدیوها را اسکرول می کنند. اگر یک ویدیوی Reels ایجاد کنید، دسترسی کسب و کار شما به این افراد امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، با ایجاد یک ویدیوی Reels، نام برند شما در صفحه کاوش قرار می‌گیرد تا افراد جدید به جای ایجاد محتوا برای دنبال‌کنندگان شما، با آن‌ها مواجه شوند.

همچنین می‌توانید با ویدیوهایی که ایجاد می‌کنید شخصیتی برای برند خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده را در صفحه Reels به اشتراک می گذارید، ممکن است توجه افرادی را که به ویدیوهای خنده دار علاقه مند هستند جلب کنید و آنها می توانند در حین سرگرمی در مورد تجارت شما نیز یاد بگیرند.

یا می توانید نوع آموزشی ویدیوهای Reels را ایجاد کنید و آ افراد مشتاق به یادگیری را جذب کنید. این ویدیوها به کسب و کار شما صدایی می بخشد و به شما امکان می دهد محتوای خود را بهبود ببخشید.

علاوه بر این، اگر برای افزایش فروش نیاز به معرفی محصولات خود دارید، Reels اینستاگرام بهترین راه برای انجام این کار است. با استفاده از Reels به جای پست ها، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و آنها را در مورد محصول خود مطلع کنید.

آنها می توانند سوالات خود را در مورد محصول با گذاشتن نظر بپرسند و می توانید در یک ویدیوی جدید به آنها پاسخ دهید که توجه افراد بیشتری را به خود جلب می کند.

بنابراین، استفاده از Reelsاینستاگرام برای تجارت خود ضروری است تا بتوانید برند خود را توسعه و رشد دهید.