بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال برای تولیدکنندگان

مهم نیست که شرکت شما چه چیزی تولید می کند، مشتری ثابت کسب و کار شما را زنده نگه می دارد و امروزه بهترین راه برای دستیابی به مشتریان بازاریابی اینترنتی است.

در این مقاله، در مورد اینکه چرا شرکت تولیدی شما به بازاریابی اینترنتی نیاز دارد و روش های مختلفی که می توانید توسط آن ها کسب و کار خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید، توضیح داده ایم.

اگر می‌خواهید با یک متخصص در مورد استفاده از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخ و درآمد صحبت کنید، می‌توانید با ما با تماس بگیرید.

 

آیا شرکت تولیدی من به بازاریابی اینترنتی نیاز دارد؟

در محیط کسب و کار وابسته به اینترنت امروزی، بازاریابی اینترنتی برای شرکت های تولیدی ضروری است.

بازاریابی آنلاین شامل بسیاری از استراتژی های مختلف مانند بهینه سازی وب سایت شما برای ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو، تبلیغات پولی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و خبرنامه های ماهانه است.

چگونه می توانم شرکت تولیدی خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنم؟

درادامه چهار مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای شرکت های تولیدی و اینکه چگونه می توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند، آورده شده است.

1. سئو

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مهمترین استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

 زیرا به وب سایت شما اجازه می دهد رتبه بالایی در نتایج موتورهای جستجو برای جستجوهای مرتبط با خدمات شما کسب کند. همچنین به جذب ترافیک بیشتر کمک می کند.

ترافیک وب سایت برای موفقیت شرکت تولیدی شما بسیار مهم است، به خصوص زمانی که 81٪ از مصرف کنندگان قبل از تعهد به یک سرویس، تحقیقات آنلاین انجام می دهند.

وقتی از بهترین شیوه های سئو در سایت خود استفاده می کنید، وب سایت شما هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجو بهینه می شود.

بهینه سازی شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای تعیین نحوه جستجوی مشتریان برای خدمات شما است. 

وقتی این کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار می دهید، به مشتریان با ارزش خود کمک می کنید تا شما را پیدا کنند.

2.ppc

PPC یا پرداخت به ازای کلیک، یک مدل تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد بودجه دقیقی را تعیین کنید و تنها زمانی به پلتفرم مورد نظر پرداخت کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود.

 می توانید از تبلیغات PPC در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ یا در کانال های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام استفاده کنید.

تبلیغات PPC هدفمند هستند، به این معنی که شما می توانید آنها را به کاربرانی که از قبل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ارائه و  به تبلیغات خود شانس بیشتری برای کلیک دهید.

موتورهای جستجو به شما این امکان را می دهند که مخاطبان خود را بر اساس کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند انتخاب کنید.

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبان خود را بر اساس سن، مکان، شغل، علایق انتخاب کنید، که به شما کمک می‌کند تا بر روی جمعیت‌شناسی مختلف مرتبط با مخاطبان خود تمرکز کنید.

3. طراحی وب

طراحی وب یکی دیگر از بخش های مهم بازاریابی آنلاین شرکت تولیدی شما است.

این بخش اولین چیزی است که کاربران هنگام ورود به آن می بینند و در واقع نحوه ایجاد اولین تصور از شرکت شما است.

وب دیزاین شما باید شامل یک بار با دسترسی آسان باشد که به کاربران کمک کند تا در سایت شما، طراحی سازمان یافته و تصاویر کار شما  را ببینند.

همچنین داشتن یک بخش رضایت مشتری شامل تجربیات مشتریان راضی از کسب و کار شما و کاری که برای آنها انجام داده اید ، مفید است.

4. شبکه های اجتماعی

 یکی دیگر از ابزارهای عالی برای گسترش کسب و کار شما شبکه های اجتماعی هستند .

به خصوص به این دلیل که به شما امکان می دهند خدمات خود را برای میلیاردها کاربر هر روز بازاریابی کنید.

شبکه‌های اجتماعی شامل پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام هستند که به شما امکان می‌دهند اطلاعاتی درباره کسب‌وکار خود به اشتراک بگذارید. 

می‌توانید از این پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری ها به‌روزرسانی‌ عکس‌های شرکت و تعامل با مشتریان استفاده کنید.

5. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی ها برای بازاریابی شرکت تولیدی شما است.

ارسال خبرنامه ماهانه به شما کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشید.

در خبرنامه‌های ایمیل، می‌توانید به‌روزرسانی‌های شرکت، پیشنهادات ویژه، و اطلاعاتی درباره خدمات آینده را برای دردسترس شدن درج کنید.

چگونه کسب و کار تولیدی خود را در 5 مرحله بازاریابی کنید

اکنون که در مورد استراتژی های مختلف بازاریابی دیجیتال تولیدی در دسترس هستید، یاد بگیرید که چگونه از این استراتژی ها برای بازاریابی کسب و کار تولیدی خود استفاده کنید:

مرحله اول: یک وب سایت مدرن ایجاد کنید

اولین بخش راه اندازی یک کمپین بازاریابی آنلاین، ایجاد یک وب سایت مدرن است. کلمه “مدرن” در اینجا مهم است زیرا به این معنی است که وب سایت شما باید از قراردادهای فعلی و بهترین شیوه ها پیروی کند تا موفق شود.

این شیوه ها شامل طراحی واکنش گرا و پایه قوی استانداردهای طراحی وب هستند.

طراحی مدرن، وب سایتی شیک، جذاب و بسیار کاربردی به شما می دهد که به کاربران امکان می دهد دقیقاً آنچه را که می خواهند پیدا کنند و وقتی کاربران بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند، احتمال اینکه مشتری شوند بسیار بیشتر است.

چه مشتریان شما تامین کنندگان مواد خام باشند و چه توزیع کنندگان بزرگ بازار، می توانید با یک وب سایت تمیز و جذاب ارتباطات مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

اما داشتن یک وب سایت کافی نیست. برای اینکه وب سایت شما کار کند، باید مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند آن را پیدا کنند.

مرحله دوم: وب سایت خود را بهینه کنید

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند بهبود وب سایت شما است به طوری که افرادی که از گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو استفاده می کنند، بتوانند شرکت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

سئو از شما می‌خواهد که در مورد کلمات کلیدی (عبارات رایجی که افراد در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند) تحقیق کنید و از آن‌ها در سایت خود استفاده کنید تا بتوانید به زبان مشتری خود صحبت کنید. با صحبت کردن به یک زبان مشترک، می توانید راحت تر با کسانی که به خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید.

چه کسی در حال تحقیق در مورد صنعت شما باشد که  مواد خام به شما عرضه کند یا قصد  سفارش محصول داشته باشد ، اگر وب‌سایت خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید، می‌تواند به راحتی  برند شما را پیدا کند.

مرحله سوم: وب سایت خود را با محتوا گسترش دهید

بازاریابی محتوا یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است. این شامل مفهوم سازی، ایجاد و تبلیغ پست های وبلاگ، ویدیوها، گرافیک ها و سایر محتوای اصلی در وب سایت شما است تا بتوانید مشتریان جدیدی را به برند خود جذب کنید. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما فرآیند نسبتا ساده ای است.

شما می توانید با استفاده از پلتفرمی مانند وردپرس برای مدیریت تمام محتوای خود یک وبلاگ ایجاد کنید. سپس، می توانید به طور منظم وبلاگ خود را با رویدادهای جاری، اخبار صنعت یا حتی به روز رسانی های مربوط به شرکت خود به روز کنید.

صرف نظر از کاری که انجام می‌دهید، به کاربران و موتورهای جستجو نشان می‌دهید که حضور فعال آنلاینی دارید .و این به معنای ترافیک بیشتر برای شماست.

به همین دلیل است که شما باید هر زمان که خواندن یک صفحه در سایت شما به پایان می رسد، ایده روشنی از آنچه می خواهید مخاطب انجام دهد داشته باشید. 

اگر آنها در حال خواندن وبلاگ هستند، در پایان به آنها بگویید تا برای خبرنامه ای که ایجاد می کنید ثبت نام کنند. اگر آنها در حال خواندن صفحه ای در مورد صنعت شما هستند، به آنها بگویید برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیماً با شما تماس بگیرند.

مرحله چهارم: استفاده از رسانه های اجتماعی (مانند لینکدین)

شرکت‌هایی که مستقیماً به مصرف‌کنندگان خدمات می دهند، با شبکه‌های اجتماعی کار آسانی دارند. آنها فقط باید با مشتریان خود صحبت کنند و مشتریان آنها افرادی هستند که خودشان تصمیمات خرید را می گیرند. اما تولید متفاوت است. شما باید با صاحبان مشاغل دیگر صحبت کنید و جزئیات معاملات فردی را بررسی کنید.

خوشبختانه، لینکدین – شبکه اجتماعی برتر برای حرفه ای ها – این فرصت را به شما می دهد که این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پروفایل شخصی و یک پروفایل تجاری ایجاد کنید. سپس، می توانید هر دو را با اخبار مربوط به صنعت یا شرکت خود به روز کنید.

لینکدین مانند یک وبلاگ دوم برای وب سایت شما عمل می کند، اما شما همچنین می توانید مستقیماً از روی میز خود با صاحبان مشاغل دیگر تعامل داشته باشید. این راه حل ساده و راحت برای برقراری ارتباط با سایر تصمیم گیرندگان شرکتی است که به دنبال فرصت هایی برای رشد هستند.

حتی می‌توانید در لینکدین تبلیغات کنید و کاربران لینکدین را هدف قرار دهید که احتمالاً مشتری شما خواهند شد .

مرحله پنجم: تکرار کنید و رشد کنید

 

هنگامی که بازاریابی آنلاین خود را بهبود ببخشید، نمی توانید پس از موفقیت های خود استراحت کنید. در عوض، شما باید با روند در حال تغییر سریع بازاریابی آنلاین همراه باشید. این بدان معناست که باید ، وبلاگ خود را به طور منظم به روز کنید و با شرکای تجاری از طریق LinkedIn صحبت کنید.

 

بازاریابی آنلاین برای هر شرکت تولیدی فوق العاده مفید است – اما این یک استراتژی یکباره نیست. اگر می خواهید که رشد داشته باشید ، باید ادامه دهید.

با دیجیتال مارکتینگ خود برای تولیدکنندگان پیشتاز شوید.

در پازل، ما می دانیم که در یک صنعت رقابتی مانند تولید، هر سرنخی مهم است.

برای اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید!