۵ دلیل که چرا باید پروفایل خود را در اینستاگرام بیزینس کنید

اگر تا به حال اینستاگرام کسب و کار خود را به اینستاگرام بیزینس انتقال نداده اید، الان وقت آن رسیده که این کار را انجام دهید.

پروفایل بیزینس اینستاگرام این دسترسی را به شما می دهد که بتوانید از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید.

در ادامه  لیستی  از بهترین قابلیت های پروفایل بیزینس اینستاگرام برای شما آورده شده است:

1.جدول زمان بندی اینستاگرام همراه پروفایل بیزینس

در گذشته زمانی که می خواستید (برنامه زمان بندی) اینستاگرام تان را بروزرسانی کنید، اطلاعیه ای در یافت می کردید به منظور اینکه زمان اشتراک گذاری پست فرا رسیده است. اما در حال حاضر اینستاگرام این پرسه را بسیار آسان تر از قبل کرده است به طوری که در صورت اجازه دادن به برنامه زمان بندی، پست ها به صورت خودکار داخل پلتفرم انتشار پیدا می کنند.

  1. پروفایل بیزینس اینستاگرام می تواند عملکرد پیجتان را به وسیله ی اینسایت اینساگرام ارئه دهد

پروفایل بیزینس به شما دسترسی به بخش تجزیه و تحلیل را می دهد، اینسایت اینستاگرام  اطلاعات جزئی درباره کسانی که شما را دنبال می کنند، زمانی که بیشترین فعالیت را دارند و … نمایش می دهد.

برخی از معیار های رایج کارایی هایی که در مارکت اینستاگرام مورد توجه هستند شامل:

میزان مشارکت:  Engagement rate):like, comments, shares)

رفتار برند(Brand sentiment): چگونه مردم درباره ی برند شما صحبت می کنند.

ترافیک(Traffic): مشتریان وب سایت شما را بازدید می کنند

فروش(sales): درآمده حاصل شده

 

  1. پروفایل بیزینس اینستاگرام، قابلیت اشتراک گذاری لینک در استوری را دارد

اینستاگرام در حال حاضر به کاربرانی که پیج بیزینس دارند و تعداد دنبال کنندگانشان بیش از 10000 دنبال کننده است اجازه اضافه کردن لینک به استوری را می دهد که این قابلیت باعث کشاندن ترافیک یا فروش به سمت وبسایت تان، فروشگاه آنلاین تان یا وبلاگ تان می شود.

  1. پروفایل بیزینس اینستاگرام ، رشدتان را با ترویج دادن پست ها و تبلیغات اینستاگرامی(Instagram ads) افزایش می دهد

همانطور که می دانید تبلیغات بخش بزرگی از نیاز اینستاگرام است ، بیزنس پروفایل اینستاگرام به شما دسترسی جهت ترویج پست ها و تبلیغات می دهد و ابزارهایی را برای افزایش دسترسی و مشارکت برای شما فراهم میکند.

با توجه به آمار بدست آمده 75% از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده تبلیغات اینستاگرام (Instagram ads)  اقدام به بازدید وبسایت یا خرید می کنند.

  1. با پست های قابل خریدتان در اینستاگرام ایجاد درآمد کنید

اینستاگرام قابلیت پست های قابل خرید را رونمایی کرده که می توان به راحتی برچسب زده و محصولاتی را که پست شده در صفحه تان را خریداری نمود.

این قابلیت هم نیازمند ساختن پروفایل بیزینس اینستاگرام می باشد.

 

چگونه یک پروفایل بیزینس اینستاگرام ایجاد کنیم؟!

  • وارد حساب کاربری اینستاگرامتان شوید.
  • روی گزینه ی Switch to Business Profile کلیک کنید
  • صفحه فیسبوکی را که مدیریت آن را بر عهده دارید به پروفایل بیزینستان متصل کنید.(این را در نظر داشته باشید که شما باید ادمین صفحه فیسبوک موردنظر باشید و فقط یک صفحه را می توانید متصل کنید.)
  • در صفحه Set Up Your Business Profile اطلاعات تماس کاریتان تکمیل می کنید که شامل شماره موبایل، آدرس فیزیکی و ایمیلتان است.
  • در آخر برروی دکمه Done کلیک کرده و اطلاعات را ذخیره کنید